Herroepingsrecht

Als consument heeft u bij het kopen op internet recht bij ons op een 'afkoelingsperiode' van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag u het product terugsturen zonder opgaaf van reden. Uitzonderingen hierbij zijn bijvoorbeeld op maat geassembleerde pc's en software, deze kunnen niet worden geretourneerd.

Gebruik maken van het herroepingsrecht is wettelijk aan een aantal regels verbonden. Zo moet tijdens de afkoelingsperiode zorgvuldig worden omgaan met het product en de verpakking. Het product mag beperkt gebruikt worden om te beoordelen of de consument het wil aanschaffen. Hierbij moet worden gedacht aan dezelfde wijze van gebruik zoals zal plaatsvinden bij een winkelaankoop. Indien u gebruikt wilt maken van uw herroepingsrecht, moet u het product inclusief alle geleverde toebehoren en inclusief verpakking retourneren. Producten die beschadigd, incompleet of voor langere tijd gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. Er dient altijd een aanvraag te worden ingedient via de email voordat u een product retourneerd.

De kosten en het risico van het retourzenden zijn voor uw eigen rekening. Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending het aankoopbedrag aan u terugbetalen. Daarvoor ontvangen wij graag uw bankrekeningnummer.

U mag een product retourneren binnen het herroepingsrecht indien:

• U het product niet gebruikt heeft, slechts kortstondig getest.
• Er geen zichtbare schade op het product te vinden is of duidelijke tekenen van gebruik zichtbaar zijn.
• Het product en alle onderdelen die erbij horen in dezelfde staat wordt geretourneerd zoals het naar u was verstuurd incl. verpakking.

Speciale gevallen waarbij u geen gebruik kunt maken van het herroepingsrecht:

• Producten die speciaal voor u gemaakt/besteld/geassembleerd zijn naar uw eigen persoonlijke specificaties

Producten uit de magazijn opruiming.

Software

Wij zullen het te crediteren bedrag verminderen indien:

• Producten door gebruiker of onderweg terug naar ons zijn beschadigd.
• Producten of verpakkingen beschadigd, beschreven of beplakt zijn (zodat het niet als nieuw verkocht kan worden).
• Onderdelen ontbreken in de retourzending.

Op een pakket dient de afzender te zijn vermeld, indien er geen afzender is vermeld zullen wij het pakket weigeren.